16. června 2011

Moje ruka touží po meči

Autor: Marcus Sedgwick
Originální název:
My Swordhand Is Singing
Nakladatel: Plus
Rok vydání: 2009
Počet stran: 160
Vazba: pevná

Hororový příběh ze 17. století se odehrává v zapadlé vesničce kdesi ve východní Evropě. Sníh se snáší do hlubokých lesů a z hrobů vstávají nemrtví. Ve vesnici zavládne strach a panika. Postavit se vlastnímu strachu musí chlapec Petr a jeho otec, kteří žijí vyděleni od ostatních lidí. V boji proti nemrtvým pomáhá stará moudrost, kterou někteří považovali za pouhé pověry a babské povídačky. Přežití visí na vlásku.

4 komentáře:

  1. o téhle knize jsem už párkrát četla a docela mě zaujala... připadá mi, že příběh o 'nemrtvých', jichž je hodně, by se tím, že je to ze 17. století, mohl dostat zase na jinou příčku... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tuhle knihu objevila včera :D.. ale abych pravdu řekla, docela mě to též zaujalo.. :).. ale uvidíme..nejdrříve sáhnu po Polibku smrti a podle toho se rozhodnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. četla jsem obě a rozhodně doporučuju spíš Moje ruka touží po meči, je to napínavý, děsivý, má to spád, prostě fakt dobrý, Polibek smrti byl o trochu slabší, ale zase Benátky, ach ach krásné to město

    OdpovědětVymazat
  4. Melori: Jo?.. tak asi zkusím obě :D... napínavé, děsivé... to mě láká :P

    OdpovědětVymazat