28. října 2011

Splynutí - obálka

Wohoo, máme tu obálku závěrečného dílu Splynutí od Maggie Stiefvater


Tu knihu už chci držet v rukou, strašně se na ní těším... jsem zvědavá, jak to všechno dopadne :)

6 komentářů:

  1. Doufám, že použijí i červené písmo, aby to nezkazili. ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se taky hrozně těším, asi to do toho 15. listopadu nevydržim. Fakt mě zajímá jak to dopadně ;).

    OdpovědětVymazat
  3. W.: taky si říkám :)
    R.: nějak tak :D, ale já než si jí ještě koupím, tak to trošku potrvá - nejspíš :D

    OdpovědětVymazat
  4. I když ono by se asi z červené četlo špatně...je to barva zlosti nebo sexu? :) Tak nějak se mi to plete...:D

    OdpovědětVymazat
  5. W.: myslím si, že by to ale nebyla nějaká moc červená... spíš taková vyblitá bo jak to říct :D... hele...to nevím, ale k tomu sexu se to hodí víc :DD

    OdpovědětVymazat
  6. ja sa uz taak tesim na slovensky preklad urcite nebudem cakat :D uz aby bola u mna doma

    OdpovědětVymazat