27. listopadu 2011

Vianočná reťazovka - 1. část

 Je tu první adventní neděle a s ní i Vianočná reťazovka!
Tento projekt pořádá Sue

1. Co máš na Vánocích nejraději?
Mám ráda vánoční atmosféru, když se ráno vzbudím, pustím televizi, kde dávají pohádku, venku bílo a padá sníh (ovšem, když nemusím jít ven, to potom ten sníh nemám ráda :D).. A nejvíce dárky, kterými potěším své blízké a ty, které potěší mě :P.. Celkově.. Vánoce jsou čas, kdy jsem šťastná a nemyslím na problémy, které mě po nich opět čekají..

2. Jaké zvyky máš v rodině?
Zvyky.. tak ty už ani nedržíme, jelikož už jsme se ségrou velké holky.. Vlastně.. jeden tu je... rozkrajuji jablíčko a doufám, že tam bude hvězdička :).. O večeři a rozbalování dárků asi psát ani nemusím, to je jasňačka :)...

3. Do kdy jsi věřila na Ježíška?
Hezká otázka... ale nemám tušení... jen si pamatuji, že když jsem byla malá, tak jsem vyhlížela Ježíška ve vikýři až poletí k nám... Každý dospělák, který koukal taky ho viděl, jenom já nikdy... Vždycky jsem byla smutná, že jsem ho prošvihla :D

4. Jaké dárečky dostáváš nejraději?
Radost mám ze všeho :).. Je těžké vybrat, protože potěší opravdu všechno, co rozbalím :)...

5. Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek z dětství?
Taková pana, která byla pomalu větší jak já... ta byla fakt suprová... jsem jí oblíkala i svoje oblečení :D...

1 komentář:

  1. Já zbožňuju, že když rozbaluju dárky.. i když vím, co dostanu tak mám z každého takovou radost, jako bych to vůbec nečekala:DD

    OdpovědětVymazat