31. října 2012

Halloweenský knižní hop


 Halloweenský knižní hop pořádá Vendea

____________________________________________________________________

Tohle je moje úplně první účast v knižním hopu a jsem ráda, že se zapojuji zrovna do Halloweenského :)
Do soutěže jsem věnovala 5 knih z mé knihovny, a také úžasná Ghona, která Vám věnuje knihu Deník kastelána, a tímto jí ještě jednou moc děkuji! :)


O jaké knihy se bude soutěžit?
(2 knihy jsou ve slovenštině - Tajomstvo pre mladých a Avatar)


Pravidla:
- hop trvá od 31.10. 2012 do 11.11. 2012
- soutěž je pro ČR a SR
- výherci budou 3, to znamená, že každý vyhraje dvě knihy

Soutěžní formulář:

a Rafflecopter giveaway

Odhopkej na další blogy ;)

 

2 komentáře:

  1. Stíny v zrcadle ♥ Měla jsem je párkrát půjčené z knihovny a moc se mi líbily :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak schválně, jestli se tentokrát poštěstí :)

    OdpovědětVymazat