2. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - ŘÍJEN


 Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyli do naší knihovny
Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme vyhráli..

______________________________________________________________________

Knihy, které jsem přečetla
 Nadpozemská - Cynthia Hand
Delirium - Lauren Oliver
Modrá jako safír - Kerstin Gier
Znovuzrozený milenec - J. R. Ward
Balthazar - Claudia Gray

Knihy, které jsem si koupila
V říjnu jsem moc neutrácela a ve výprodeji koupila Srdce netvora, u VeEee v bazárku Šerochodce a v Levných knihách Proměnu


Knihy, které jsem dostala
V říjnu jsem také dostala úžasné knihy, protože jsem měla svátek.. Na fotce chybí Rezistence, kterou si hned půjčila ségruše :D


Recenzní výtisky
Za skvělé rec. výtisky děkuji nakladatelství CooBoo! Mimo tyto jsem ještě dostala reading copy Deliria, recenzi si můžete přečíst ZDE. Recenzi na Nadpozemskou ZDE


Vyhrála jsem
Štěstí mi přálo a já vyhrála knihu dle vlastního výběru u Ohany. Vybrala jsem si Válku hluku. U Fée jsem vyhrála dokonalé záložky.. Děsně se mi líbí a tu oranžovou už mi ukradla mamka :D. A u KristianyAlex jsem vyhrála Poslední orákulum, které teprve přijde :). Holkám strašně moc děkuji!


A všechno hezky pohromadě ;)

8 komentářů:

  1. Jéé, tak to mám radost, že se záložky líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá sbírka. :) Gratuluji k výhrám, záložky jsou překrásné, Paříž miluju. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nadpozemská vyzerá dokonalo ! :) Knižku som už síce čítala, ale rada by som taký skvost vlastnila :) A záložky su úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, super knížky :)) Gratuluji k výhře, ty záložky jsou mimochodem opravdu krásné! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé já bych chtěla mít taky takový svátek a dostat tolik knížeček:-D

    Souhlasím s ostatními že ty záložky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná hromádka :) já stále uvažuju nad koupí Srdce netvora, ale nějak se nemůžu odhodlat :)

    OdpovědětVymazat