8. ledna 2013

V nakl. Fragment dále vyjde...

SPOUTÁNI OSUDEM
Krvavá romance #3 - Alice Moon
Předpokládaný datum vydání je duben 2013


Sára Dustina vysvobodila a zdá se, že prokletí věčnosti je definitivně zlomeno. Žádné nebezpečí jim už nehrozí. Tak proč oba pociťují, že není všechno v pořádku? Jako by jejich životní energie vystačila vždy jenom pro jednoho z nich a druhý musel trpět. Navíc se kolem nich nepozorovaně svírá kruh nenávisti a pomsty. Jak poznají, komu mohou věřit? Budou spolu někdy opravdu šťastní?

VYTÍ NA MĚSÍC A JINÉ...
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka - Tim Collins
Předpokládaný datum vydání je březen 2013
 Deník jednoho (ne)uvěřitelně vtipného vlkodlaka. Jsem Luke Thorpe a je mi patnáct. Ve škole mi jde matika, za to sport je tragédie. No co, to by se dalo přežít. Nejhorší je, že nejsem tak úplně normální... Docela nedávno jsem zjistil, že jsem vlkodlak. Znáte to, dlouhá srst, špičaté zuby a vytí na měsíc - to umí pořádně zkomplikovat život. A když se poblíž objeví úhlavní nepřítel vlkodlaků, je na problém zaděláno.

POD VLIVEM ÚPLŇKU
Moonlight #2 - Nancy Gideon
Předpokládaný datum vydání je duben 2013

Detektiv Charlotte Caissieová musí řešit střet zájmů. Její nadpřirozený přítel Max, který stojí v čele podsvětí v New Orleans, je obviněn z brutální vraždy mladé dívky. Charlotte si chce zachovat objektivitu při vyšetřování a očistit Maxovo jméno, proto se od něho na čas odloučí. Když se Max zaplete s tajemným cizincem, situace se ještě více komplikuje. Kdo stojí na čí straně? Je pravda, že cizinec chce Maxovi pomoct nebo ho stáhne ke dnu?

2 komentáře: