17. dubna 2013

EREBOS: Počítačová hra, která tě sleduje - 2. vydání

2. vydání knihy Erebos - Hra, která zabíjí vychází 15. 5. 2013 s novou obálkou a novým názvem "EREBOS: Počítačová hra, která tě sleduje...". Musím říct, že tahle obálka se mi líbí víc a mrzí mě, že už Erebose doma mám...


7 komentářů:

  1. Tak teda, obálka prvního vydání se mi líbí mnohem víc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa viac lúbi 1. vydanie 8) aj názov je tu zbytočne dlhý...
    Ale je dobre, že vydajú ďalšie vydanie, kvalitná kniha 8)

    OdpovědětVymazat
  3. :D tak to asi budu sama, komu se tohle vydání líbí víc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se obě líbí:) tahle je dost zajímavá!

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem poprosit nakladatelství Fragment o poskytnutí RC výtisku této knihy, ale když vidím tohle nové vydání, radši si počkám! :) Nová obálka se mi vážně líbí víc a celkově to působí jako strhující kniha :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm... ešte som to nečítala, ale kamoška mi hovorila, že vraj je to super, tak neviem... ale asi si to tiež prečítam :)

    OdpovědětVymazat