31. května 2013

Čtení knižních "restů" - květen

Toto meme pořádá Cukrblik
Cílem meme je vytvořit seznam (3 a více) knih, které stále oddalujeme. Koncem každého měsíce bude následovat článek o průběžném stavu čtení (i kdyby to byla jedna strana). Na konci roku dojde k "vyúčtování" a měly by být přečteny alespoň 3 knihy z daného seznamu.
 
 
Musím se pochválit! Za květen jsem přečetla další knihu z mého dlouhého seznamu restů a to Můří deníky od Rachel Klein. Jsem ráda, že jsem sáhla zrovna po ní, protože ta kniha je super a mě se prostě moc líbila :). Můří deníky ode mě dostaly krásných 5 hvězdiček :)


Díky Niky jsem viděla i film a jako jo, bylo to dobré, ale lepší je rozhodně kniha ;)

5 komentářů:

  1. Můří deníky mám na poličce.Navnadila jsi mě,abych se do nich pustila,co nejdříve. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knihu jsem vyhrála v listopadu :D
    Ale moc se mi do ní nechce no..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si jí nech, až se ti bude chtít :).. Já jí taky měla strašně dlouho v knihovničce :D

      Vymazat
  3. A já se té knížky asi nedočkám! :D Pořád čekám, až ji ten, kdo ji má půjčenou, vrátí. Tohle na knihovně nemám ráda.. Jednou jsem čekala na knihu 3 měsíce. Doufám, že si to teď nebudu opakovat :D Už se dost těším, až si ji přečtu, a následně zkouknu film :)

    OdpovědětVymazat