25. června 2013

Alex Flinn v češtině

Včera jsem dočetla Netvora od Alex Flinn a kniha se mi moc líbila, takže jsem psala do nakl. Moba a zjišťovala, jestli plánují další díl Bewitching. Obratem mi přišly rovnou 2 e-maily od Lukáše a Petra a snad se páni nebudou zlobit, když tu zveřejním informace, které mi napsali :).

Víme, že tento rok nakl. Moba plánuje vydat od Alex knihu Dýchání pod vodou s opravdu krásnou obálkou, takže doufám, že už nebudou další změny jako byly s Netvorem.
Začátkem roku 2014 vydají pokračování Diva a o dalších knihách jednají, což znamená, že by chtěli vydat další a mezi nimi by bylo i pokračování Netvora :). Tak doufejme, že jejich plány vyjdou :).

2 komentáře:

  1. Jojo Netvora jsem četla a byla to paráda.. :) Kéžby to vyšlo.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa teším na "Dýchaní pod vodou" :)

    OdpovědětVymazat