1. ledna 2014

Novoroční knihovzetí 2013: Jak jsem dopadla?

Novoroční knihovzetí je projekt, který vytvořila Kath
Cílem je sepsat seznam knih, které si opravdu toužíte v roce 2013 koupit. Každou zakoupenou knihu si budete postupně z Vašeho seznamu odškrtávat.
_____________________________________________________________________

 Na rok 2013 jsem si sepsala seznam knih, které si chci 100 % koupit. Je jasné, že jich je mnohem, mnohem více, ale tohle byly takové ty nej :). Napsala jsem si jich 23 a koupila 18. Myslím, že jsem mohla dopadnout o dost hůř :D, protože si většinou kupuju novinky, i když si říkám, že bych si měla dokoupit např. chybějící díly k trilogiím nebo sériím. NE, já si vždycky raději koupím novinku a tím pádem si načnu další sérii :D.

NARCIS V ŘETĚZECH, Anita Blakeová #10 - Laurell K. Hamilton
BLANKYTNÉ HŘÍCHY, Anita Blakeová #11 - Laurell K. Hamilton
TMA A PRÁZDNOTA, Les rukou a zubů #3 - Carrie Ryan
ISKRIVÁ, Sedem kráľovstiev #3 - Kristin Cashore
NÁSTUP PŮLNOCI, Půlnoční rasa #4 - Lara Adrian
DELIRIUM, Delirium #1 - Lauren Oliver
PANDEMONIUM, Delirium #2 - Lauren Oliver
KRUH, Kruh #1 - Sara B. Elfgren, Mats Strandberg
SOUŽENÍ, Faerie #2 - Maggie Stiefvater
POD NEKONEČNOU OBLOHOU, Nebe #1 - Veronica Rossi
PROHNANÝ, Kroniky železného druida #1 - Kevin Hearne
ZÁVIST, Prázdné rakve #1 - Gregg Olsen
ÚTĚK, Drakie #2 - Sophie Jordan
NÁVRAT, Drakie #3 - Sophie Jordan
PROZŘENÍ MARY DYEROVÉ, Mary Dyer #1 - Michelle Hodkin
PŘED BOUŘÍ, Kateřina #1 - Robin Bridges
HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY - John Green
HLEDÁNÍ ALJAŠKY - John Green
HNĚV, Padlí andělé #4 - J. R. Ward
SVŮDNÉ ZLO, Svůdné zlo #1 - Wendy Higgins
JSEM ROZTŘÍŠTĚNÁ, Roztříštěná #1 - Tahereh Mafi
PTAČÍ ZPĚV, Ptačí zpěv #1 - Meagan Spooner
KRVAVÁ CESTA, Krvavá cesta #1 - Moira Young

Chtěla bych v tomto projektu pokračovat, tak snad brzo sepíšu další seznam na rok 2014 :).

3 komentáře:

  1. Páni koukám, že si své knihovzetí téměř celé splnila. To já jsem na tom podstatně hůře. :D Též si jdu sepsat nové knihovzetí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, teď na rok 2014 toho bude o dost víc, protože má vyjít tolik skvělých knih :).. Jsem zvědavá na tvůj seznam, já ho dnes snad taky sepíšu :)

      Vymazat
  2. Páni, toho je hodně :) Já jich letos nedostala nebo si nekoupila ani 10 :D

    OdpovědětVymazat