9. března 2014

Kouzelná knihovnička #3

Tento projekt pořádá Abyss

Už je to rok a něco, co jsem vám ukazovala knihovnu. Za tu dobu se mi opět rozrostla a to tak, že jsem si musela pořídit novou :).

 
 Tak tohle je moje nová kráska. Přendala jsem si do ní všechny CooBoo kousky ♥. (na fotce chybí Drakie 3)



Teď už budou fotky jen té staré, ale obohacené o nové knihy ;). Kdo by chtěl, tak se může mrknout SEM a porovnat to s fotkami, které jsem fotila na začátku roku 2013.






______________________________________

A tady ještě detaily poliček ;)..






13 komentářů:

  1. Nádhera!! Luxusní knihovnička. Takové množství knih, pěkně srovnané a jak krásně to vypadá! Člověk se nemůže vynadívat ;-) Závidím, jednoduše závidím! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Snažím se, aby to dobře vypadalo :)..

      Vymazat
  2. Máš tu prekrásne kúsky, závidím :) Aj tú veľkú knižnicu, ja už svoje krásky nemám kde pchať, musia byť v škaredých kopčekoch... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky měla do včera na zemi v komíncích.. takže jsem ráda, že už jsem si koupila novou :D

      Vymazat
  3. Aaa, ta je tak krásná! Máš to opravdu moc hezky seřazené, úžasné! Úplně se kochám :-) Taky bych potřebovala novou. Počítalas někdy, kolik knih máš celkem? A schválně, kolik knih z tvé knihovničky jsi ještě nepřečetla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :).. No, už jsem nad tím přemýšlela, že to spočítám + i ty nepřečtené :D, takže pokud se do toho pustím a určitě jo, protože mě samotné to zajímá, tak to uveřejním asi v Měsíční chvástačce ;)

      Vymazat
  4. Máš nádhernou knihovničku. :)) Pěkně seřazenou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :).. Snažím se, abych to měla podle nakladatelství :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni krása! Spoustu knih co máš bych si přála :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aké to je krásne... :) toľko skvelých kníh! A tá Cooboo knihovnička! <3

    OdpovědětVymazat