1. června 2014

Měsíční chvástačka - DUBEN, KVĚTEN

 
Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyli do naší knihovny
Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme vyhráli..
______________________________________________________________________ 
 

KNIHY, KTERÉ JSEM PŘEČETLA

Panika - L. Oliver
Město z kostí (Nástroje smrti #1) - C. Clare
Archiv (Archiv #1) - V. Schwab
Prvních 100 (100 #1) - K. Morgan
Město z popela (Nástroje smrti #2) - C. Clare
Dárce (Dárce #1) - L. Lowry
Město ze skla (Nástroje smrti #3) - C. Clare
Návnada - J. K. Messum
Město padlých andělů (Nástroje smrti #4) - C. Clare
 Napůl zlý (Napůl zlý #1) - S. Green


KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA

DUBEN


KVĚTEN

 I já navštívila Svět knihy 2014 a přivezla jsem si plno knih. Trochu jsem to přepískla, ale já je tam nemohla nechat :D. S mamkou jsme to potom skoro nedotáhly domů :D. 
Wilbur Smith je mamky, takže můj je zbytek. Deklaraci smrti a Čistou krev jsem dostala jako dárek od Fragmentu.
A chtěla bych pozdravit Terezku z CooBoo, s kterou jsem měla možnost se seznámit a děkuji ti za Potrhaná křídla, myslím, že v tom davu bych jí nenašla :D.


KNIHY, KTERÉ JSEM VYHRÁLA

Strašně moc děkuji GiraffeAndy za možnost vyhrát knihu S hlavou v oblacích pejru :).


12 komentářů:

  1. Silber chcem strašne moc aj ja! :)^^ A vážne obdivujem ľudí, ktorí sú ochotní mať v knihovničke Závist. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak Pomstu tam měli za pár korun, tak jsem si musela koupit rovnou i druhý díl :D, ale teda ta obálka je příšerná :D

      Vymazat
  2. To si děláš..... :O 42 (plus mínus cosinus) knížek za oba měsíce? :D To chce potlesk, moc hezké knížky. Dost máme společných. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :), je jich hodně a proto teď nic kupovat nechci.. aspoň to musím vydržet do srpna :D, i když, jak se znám, tak nějakou si stejně koupím, třeba Cress! :D

      Vymazat
  3. No páni! Normálně mně padá brada :D Toooolik knížek! A zvlášť ze Světa knihy! Musely jste mít s mamkou upadlé ruce, ne? A pro knížky se dá vydržet všechno :) Máš tam fakt parádní knížky, hodně z nich si plánuji také koupit, v nejbližší době hlavně Prvních 100 (Sleduješ seriál? ) a Šachovnici bohů, taky Keri Arthur... Máš už první díl přečtený? A vidím, že máš taky Kostičas! Pak dej vědět, jak se ti líbil ;)
    Áááá, nová Mercy! :))) Taky už ji mám doma, ale čekám, až budu mít trošku klid od školy a hned se do ní pustím. Zatím se na ni jenom dívám a ochmatávám ji :D Ta obálka je naprosto nádherná! :) Alianci taky mám, ale taky ještě nepřečtenou. Sérii Polosvět jsi koupila z buxu ve slevě? Já ji mám z buxu, no nekup to, za ty peníze :) Jsem na to zvědavá :)
    Orel deváté legie, Hon, Half Bad, no a vlastně většinu knih si chci taky přečíst :)
    A jsem hrozně zvědavá na Kořeny... nevím, jestli se do toho pustit, tu autorku nemám silně ráda po třetím dílu Smečky :D

    Noo prostě, parádní nadílka! :) Hele, a máš to ještě kam dávat? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukám, že máš na zdi nějaký citát? Sice vidím jenom kousek té zdi, ale vypadá to moc hezky :)

      Vymazat
    2. Jop, bylo to děsně těžký! Ale přesně, pro knihy se to dá vydržet :). Já jsem se jen divila, že mi mamka nekecala do toho, že kupuju tolik knih.. Spíš naopak, mi ještě ukazovala nové a nové :D Asi mi nechtěla kazit radost, já tam byla jak v sedmém nebi :D.. Prvních 100 byla super kniha, těším se na pokráčko :) a seriál nesleduji, ale plánuji to, jenomže moc není času a když je, tak se mi nechce to plýtvat na filmy a seriály :D
      Od Keri Arthur ještě nemám nic přečteného, ale snad se k tomu brzo dostanu :).. Viď, já si taky vždycky chci vychutnávat výborné knihy, když mám volno a můžu číst třeba i bez přerušení :).. Do Aliance jsem se zatím taky ještě nepustila.. já si asi budu muset nejdřív připomenout Rezistenci :D..
      Polosvět jsem koupila v Luxoru, ale taky za těch pár korun, takže super :)..
      Mě se Smečka líbila, ale ten třetí díl mě taky naštval :D Stejně si Kořeny ale přečtu :)..

      Nóó, sice jsem si nedávno kupovala novou knihovnu, ale už mi zase zbývá jen dvě a půl poličky :( :D.. Nevím, kam to potom budu dávat :/..

      Jj, mám tam citát :).. Mě se totiž strašně líbil, tak jsem si ho dala na zeď :)

      Vymazat
  4. Tý jo, těch je! :) Pěkná hromádka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni! Tolik knížek! Nádherné hromádky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taková malá hromádka :D Můj reakci znáš, ale i tak musím opakovat - závidím, závidím a závidím :D
    Mimochodem - už jsi četla Původ?
    PS: Nějak nemůžu odlepit oči od obrazovky :D

    OdpovědětVymazat