15. dubna 2011

Sladká políbení #2



Toto
páteční meme pořádá Syki

  • Vyber jeden knižní moment, kdy se někdo políbí. Může jít o hlavní hrdiny, může jít o vedlejší hrdiny, může jít o nepřátele... 
  • Může se jednat i o moment, ve kterém k žádnému polibku nakonec nedojde, ale ve vzduchu se vznáší to pravé jiskření.
  • Mělo by jít o romantické momenty, abychom si mohly povzdechnout, jaké je to krásné.

Upozornění: Vybraný úryvek může naspoilerovat děj!


AKADEMIE EVERNIGHT
Claudia Gray

Zvedla jsem svůj obličej k jeho. Byli jsme tak blízko sebe, že jsem ho řasami šimrala na bradě a cítila mezi našimi rty teplo, které z nás obou vycházelo. Sebrala jsem veškerou odvahu a prohlásila: "Lucasi, já potřebuju tebe."
Dotkl se mé tváře a pak přitiskl své rty na mé. Tenhle první dotek mi vyrazil dech, ale věděla jsem, že už se nebojím. Byla jsem s Lucasem a nic se mi nemohlo stát.
Políbila jsem ho a připadala jsem si jako ve snu. Věděla jsem, jak Lucase líbat. Jak se ho dotýkat. Věděla jsem to celou dobu a potřebovala jen zažehnout jiskru, která se změní v oheň. Lucas mě objal tak pevně, že jsem skoro nemohla dýchat. Líbali jsme se pomalu i divoce, vášnivě i něžně, tisíci různými způsoby. Všechny byly správné.

Žádné komentáře:

Okomentovat