6. května 2011

Sladká políbení #4


Toto
páteční meme pořádá Syki

  • Vyber jeden knižní moment, kdy se někdo políbí. Může jít o hlavní hrdiny, může jít o vedlejší hrdiny, může jít o nepřátele... 
  • Může se jednat i o moment, ve kterém k žádnému polibku nakonec nedojde, ale ve vzduchu se vznáší to pravé jiskření.
  • Mělo by jít o romantické momenty, abychom si mohly povzdechnout, jaké je to krásné.

Upozornění: Vybraný úryvek může naspoilerovat děj!


POSLEDNÍ OBĚŤ
Richelle Mead

Ten nápad přišel tak rychle, že jsem o něm ani nestihla popřemýšlet. Jenom jsem to udělala. Tělo jsem sice měla uvězněné pod Dimitrijem, ale krkem jsem mohla pohnout natolik, abych zvedla hlavu - a políbila ho.
Naše rty se setkaly a já zjistila hned několik věcí. Jednak, že je možné ho naprosto překvapit. Celý strnul a napjal se z toho šoku, jakým směrem se události vyvíjejí. Taky jsem si potvrdila, že pořád líbá tak dobře, jak jsem si pamatovala. Když jsme se líbali naposledy, byl ještě Strigoj. To tehdy celé situaci dodávalo na strašidelném erotickém napětí, ale nedalo se to srovnávat s jeho žárem a energií teď, kdy je zase živý. Jeho rty byly přesně takové, jak jsem si pamatovala z Akademie svatého Vladimíra. Jemné a hladové zároveň. Oplácel mi polibek a tělem mi probíhaly elektrické vlny. Bylo to jak uklidňující, tak radostné.
A přišla jsem ještě na třetí věc. Polibek mi oplácel. Dimitrij možná - ale jenom možná - není tak odhodlán držet se ode mě dál, jak prohlašuje. Možná, že pod tím jeho pocitem viny a jistotou, že už není schopen lásky, se pořád skrývá touha po mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat