22. srpna 2011

Má noc je tvůj den

Autor: Melanie Rose
Originální název: Life as I Know It
Nakladatel: Metafora
Rok vydání: 2011
Počet stran: 336
Vazba: brožovaná
Jessiku Taylorovou zasáhne blesk. Když se pak ale v nemocnici vzbudí, všichni jí tvrdí, že je jakási Lauren Richardsonová, matka čtyř dětí. Lékaři její protesty přičtou ztrátě paměti a Jessice nezbývá než odjet s manželem (kterého ovšem nikdy neviděla).
To horší má ale teprve přijít. Zatímco jako Lauren spí, jako Jessica vede dál svůj život svobodné slečny. A kdykoli usne jako Jessica, probudí se coby uhoněná matka s horou problémů. Jedním z nich je maličký Teddy s mozkovou dysfunkcí, pak manžel Grant, který nejspíš něco tají, umíněný mladý muž, který byl zřejmě jejím milencem... Je toho zkrátka dost a jedna duše ve dvou tělech má co dělat, aby to všechno zvládla. S láskou jde ale všechno. Dokonce i nemožné.

7 komentářů:

  1. To zní hodně zajímavě! ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem na tu knížku asi včera na Metafoře a anotace se mi docela líbí, třeba bude dobrý i obsah :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pripomína mi to jeden film ... ale už neviem ako sa volal. Ale bol o niečom veľmi veľmi podobnom ...

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo.. :)) To zní rozhodně dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, to vypadá jako novinka v Metafoře :). Ovšem já se teď vrhám na Když uvěříš a posléze tedy na další díly.
    Tohle ale také vypadá na pěkné počtení. Jednu knížku s poruchami osobnosti jsem už četla a bylo to docela zajímavé..

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska mi kniha přišla, tak snad se k ní brzy dostanu, jsem na to dosti zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžeme tedy očekávat recenzi? O=). Ráda bych věděla, jaký máš na knihu názor, protože čím dál víc uvažuji, že bych si ji také přečetla.

    OdpovědětVymazat