31. srpna 2011

Měsíční chvástačka - SRPEN


Toto měsíční meme pořádá Judit

Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyli do naší knihovny
Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme vyhráli..

-------------------

Tento měsíc jsem plánovala, že si nebudu kupovat moc knih a počkám aspoň do konce září.. No.. nějak se to nepovedlo... Ale tak... nestěžuju si :P




Ještě foto...

8 komentářů:

  1. To je teda pořádná nadílka..:) Taky si chci dovolit kupovat takových knih..:) ale s mým kapesným by to bylo tak na 2 měsíčně..xD

    OdpovědětVymazat
  2. A já bych zase měla brzdit :D Když ono je to těžký..

    OdpovědětVymazat
  3. Na tohle je vždycky hezký pohled. :) Můžu se zeptat, kde jsi sehnala Když uvěříš v tvrdé vazbě? Předpokládám, že jsi to někde koupila, protože recenzáky posílají v paperbacku.

    OdpovědětVymazat
  4. Verush: Můžeš :).. Knihu jsem koupila v levných knihách za 49 Kč ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak já se vždy těšívám na konce měsíce. Opravdu hezká nadílka.
    Měsíční oko jsem dnes držela ve svých rukou, bylo skoro moje. Pak prišla krutá realita, prázdná peněženka a já s prázdným pocitem odcházející z knihkupectví =( =D. Když uvěříš právě čtu a později mi snad od Metafory příjdou i další dva díly, stejně jako Má noc je tvůj den. Jinak na Pád už si taky brousím zuby. Ovšem v září to vidím na úplně jiný druh knih - matematika, chemie, zeměpis a jim podobné knižní individua...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem hodně zvědavá na tvůj názor na Levou ruku boží. Jako vypadá dobře, ale strašně mě od ní odrazuje trailer. To je pro mě prostě zbytečně moc snahy na prosazení knížky na trhu. Ta která je vážně dobrá žádné takovéhle marketingové triky nepotřebuje ne? Jinak nakoukni ke mě na http://ohanamon.blogspot.com/ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ľavú ruku boha, Pád a Měsíční oko by som chcela tiež, už len kvôli obálke. :) Závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nesnáším tyhle příspěvky, vždycky přijdu na tolik knih, který si chci ještě pořídit... :D A z těch tvých je to zhruba polovina... :D

    OdpovědětVymazat