27. října 2011

Obsidiánový motýl - obálka

9. kniha Obsidiánový motýl, série Anita Blakeová od Laurell K. Hamilton


Že si ze mě dělají srandu?! Jsem zvyklá na ty bílé příšery :D...

10 komentářů:

  1. Bože...ty si můj člověk...celý dnešek se s nimi na FB hádám, jak to mohli udělat...xD fakt hrůza tohle...:(
    No každopádně mi napsali, že se jim staré obálky nelíbí a že je to pro ně nevýhodně vydávat s tím, že mají hodně stran atd...A místo toho si raději vydají tyhle zrůdy...!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako takto... mě se tyto obálky líbí více jak ty bílé a myslím, že vázané budou lepší, ALE docela mě štve to, že už mám doma ty bílé a takhle to budu muset snad kupovat znovu, aby se mi to k sobě hodilo... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ta Giveaway... mě to napadlo až dneska ráno, že bych jí konečně mmohla udělat :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám a nestačím se divit, taky jsem si zvykla na bílé potvory :D Do sbírky se nehodí, 2. vydání nebude u všech .. to aby polovina lidí koupila kýbl barvy a začala s originální změnou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Cukrblik: já jsem zase četla, že vydají 2. vydání u všech, které vyšly u Tritonu a budou se moct staré vyměnit za nové s 50% slevou..

    OdpovědětVymazat
  6. Lili.en: V tom případě by to bylo skvělé ...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Cukrblik: to určitě.. jako v prvním okamžiku, když jsem to viděla, tak jsem se zhrozila, ale teď, jak nad tím tak přemýšlím, je to dobré a ty obálky jsou opravdu hezčí :)..

    OdpovědětVymazat
  8. na fb to psali - že postupně vymení všechny a budou se dát vyměnit s 50% slevou :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=277110502309861&set=a.166395423381370.30870.166386123382300&type=1&theater

    a mě se ty obálky líbí - ty nové :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nemůžu si pomoc, ale já jsem spíš na ty původní obálky, ty bílé, líbí se mi prostě víc, nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  10. som zviknuta na biele.nove ma trosku zaskocili,ale uz je rozhodnute.nezalezi na obale,ale natom co je v knihe!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat