11. prosince 2011

Vianočná reťazovka - 3. část


S 3. nedělí adventní přichází i 3. část
Vianočnej reťazovky, kterou pořádá Sue

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Když jsem si přečetla tuto otázku, tak se mi vybavila jedna fialová kniha se Santou na obálce a myslím, že se jmenovala Veselé Vánoce... tím si už nejsem tak jistá, ale vím, že jsem si jí ráda prohlížela, když jsem byla malá... 

12. Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo?
Asi kuřecí řízek s bramborovým salátem... ale abych pravdu řekla, tak mám ráda, když jsou na stole talíře plné různých jednohubek a já si můžu dát na co mám zrovna chuť :D

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Pohoda, klid, radost, stres... jsem šťastná, protože můžu být s rodinou... co více si přát?... vlastně... jedno takové přání by tu bylo, ale to se nejdříve musí stát něco ošklivého, aby se to dalo do pořádku....

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Určitě... a myslím, že to byly dárky, které jsme si dávali na základní škole a také ve školce... Paní učitelky nám dávaly dárečky pod polštáře, když jsme spali a když jsem se probudila našla jsem tam tvrdej preclík s červenou stužkou :D a kamarádka tam měla takovou hru... z toho jsem byla hodně smutná...

15. Co si představuješ pod "Duchem Vánoc"?
Mmm... sníh, přátelství mezi lidmi, vánoční stromeček, hvězdy v oknech...

Žádné komentáře:

Okomentovat