18. prosince 2011

Vianočná reťazovka - 4. část

Další týden utekl jako voda a máme tu poslední část
Vianočnej reťazovky, kterou pořádá Sue :)

16. Dáváš a dostáváš na Vánoce dárky?
Ano.. dárky dávám i dostávám, ale abych se přiznala, dárky jsem začala dávat opravdu všem (blízká rodina) minulé Vánoce.. Dříve to s financemi bylo fakt špatné...

17. Určitě jste si všimli, že nákupní horečka je v plném proudu, skoro od začátku listopadu. Kupuješ dárky v předstihu nebo těsně před Vánocemi?
Jak které.. Ono záleží na tom, jestli už vím, jaký dárek koupím dané osobě a nebo nemám páru... Letos už nějaké dárky mám a některý ten dárek mi ještě chybí...

18. Jak vypadá váš vánoční stromeček? Máte ho laděný do jednobarevna nebo mix?
Už nějakou dobu máme pořád stejný stromeček a to modro-stříbrný... achjo.. chtěla bych změnu... akorát nikomu se nechce utrácet za nové ozdoby :D

19. Jaký dárek nemůže chybět pod stromečkem?
Těžké... hmm... já nevím :D.. ponožky? :D Ne, to je vtip, fakt nevím...

20. Jaký nevtipnější dárek jste dostali?
Páni, teď si nevzpomenu... i když... docela vtipné pro mě bylo, když jsem dostala hračku z McDonald's :D

Žádné komentáře:

Okomentovat