29. září 2012

Měsíční chvástačka - ZÁŘÍ


 Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyli do naší knihovny
Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme vyhráli..

______________________________________________________________________


Knihy, které jsem si koupila
 Jelikož jsem si celé léto šetřila na Londýn, tak jsem si nemohla koupit žádnou knihu a v září bohužel taky, kromě Jméno hvězdy, která vyšla u Levných knih a je za pár korun :). Říjen snad bude úrodnější, doufám! :D



Knihy, které jsem dostala
2 knihy mi koupila mamka, protože byly ve výprodeji.. Jedná se o Černobílý svět a Probuzenou



Recenzní výtisky
Za úžasné knihy děkuji nakladatelství CooBoo! Recenzi na Drakie si můžete přečíst ZDE, Loď mezi hvězdami dočítám, takže recenze bude co nejdříve a Modrá jako safír bude následovat :)



Vyhrála jsem
Tento měsíc jsem měla štěstí, co se výher týče.. Vyhrála jsem hned ve čtyřech soutěžích :)..
Moc děkuji za Noční záři, kterou mám od Cukrblika, za Article 5 a krásné záložky, Anette a Táně za záložky :)


Na závěr, knihy pohromadě :)

3 komentáře:

  1. Jeej, gratulujem k výhram 8)
    ja som tiež vyhrala pár záložiek

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, krásné přírůstky :) Mě se bohužel zatím nepovedlo nic vyhrát :/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé recezní výtisky! Drakie a Modrá jako safír - ty bych si chtěla moc přečíst... A Jméno hvězdy jsem si taky v září koupila :)

    OdpovědětVymazat