29. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - LISTOPAD


 Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyli do naší knihovny
Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme vyhráli..

______________________________________________________________________

Knihy, které jsem přečetla
Mladší (Banka těl, #1) - Lissa Price
Horečka (Zahrada nesmrtelnosti, #2) - Lauren DeStefano
Tygrova stezka (Tygří sága, #2) - Colleen Houck
Válka hluku (Chaos, #3) - Patrick Ness
Na stříbrné cestě (Smrtící polibek, #2) - Alice Moss
Zlatá lilie (Pokrevní pouta, #2) - Richelle Mead
Espressologie - Kristina Springer
Útěk (Drakie, #2) - Sophie Jordan

Knihy, které jsem si koupila
Jelikož jsem měla narozeniny, tak jsem si za darované penízky koupila Kruh ohně, na tuhle knihu už se moc těším, protože první dva díly se mi moc líbily. Trýzeň, ta obálka je příšerná a jsem ráda, že mi v knihovně kouká jen hřbet :D. Zlatou lilii - skvělá kniha, užila jsem si jí a už se nemohu dočkat dalšího dílu. Loviště, to mi hned sebrala mamka, ona má knihy od Patricie moc ráda a potom Dědičku. Na stříbrné cestě jsem si potom pořídila v Levných knihách :).


Knihy, které jsem dostala
Od přítele jsem dostala Padesát odstínů šedi.. prý si to chce číst se mnou :D Smůla!


Recenzní výtisky
Střípky duší, Milion sluncí a reading copy druhého dílu Drakie. Za tyto recenzní výtisky moc děkuji nakl. CooBoo! :)


Vyhrála jsem
Tento měsíc jsem nic nevyhrála, ale dorazila kniha Poslední orákulum, kterou jsem vyhrála minulý měsíc u KristianyAlex a tímto jí ještě jednou děkuji :).


Vše pohromadě :)

8 komentářů:

  1. Máš fajn přítele... Kdyby přece jen proběhl společný reading (koukání přes rameno included), mohlo by to být zajímavé :D :D
    A Dědička vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak zajímavé by to určitě bylo, ale raději ne :D..
      Souhlas.. Dědička má krásnou obálku, už se těším, až si jí přečtu :)

      Vymazat
  2. wau tie recenzné výtlačky moc závidím! Drakie 2 by som si veľmi rada prečítala 8) som nevedela, že už sa to blíži 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu jo, je to rychlovka. Nedávno jsem četla jedničku a už je tu dvojka :)

      Vymazat
  3. Jé ty už máš chvástačku, no super. Padesát odstínů jsem již četla a opravdu úžasná kniha. Recenzní výtisky super a nejlepší je hromadné foto:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové obrovské přírůstky do rodiny.. to chci taky a klidně dvojnásob.. :DD
    Hromadná fotka je úplně k "sežrání" ;D

    OdpovědětVymazat