8. listopadu 2013

Epocha připravuje na rok 2014...


HARLEKÝN
Laurell K. Hamilton
květen

Anita Blake 15
Do světa Anity Blakeové, který je již tak přesycen mocí, vstoupí stvoření tak obávaná, že i staletí staří upíři odmítají vyslovit jejich jména…










A STROKE OF MIDNIGHT
Laurell K. Hamilton
září

Meredith Gentryová 4
Jmenuji se Meredith Gentryová. Jsem soukromé očko a dědička trůnu Říše kouzel. Musela jsem opustit bezpečný úkryt v Los Angeles a čelit nebezpečí a klamům mého původního domova, Temného království. Mých nepřátel je mnoho a moji strážci mě možná nedokáží ochránit před proradností těch, kteří se nezastaví před ničím, aby mi zabránili usednout na trůn.

Co se týče mého úkolu počít dědice a zachránit tak před naprostou zkázou sebe a vše, co tvoří Říši kouzel – no, pořád se snažím. Jak se má snaha o otěhotnění stává naléhavější, jsem nucená opustit chráněné postele královniných Havranů a ulehnout i s jinými muži. S muži, jejichž úmysly a oddanost zůstávají skryté. A jedna noc neskutečné vášně mě přenese s mými novými milenci na neznámé místo, do záhadné mrtvé zahrady. Což věští obrovské zvraty v silách magie.



BLOOD NOIR
Laurell K. Hamilton 
říjen

Anita Blake 16
Laskavost pro přítele dostane Anitu Blakeovou přímo do centra pořádného skandálu, který ohrožuje vládu Jean-Clauda. Anita se stává figurkou ve hře starodávné upíří královny, která znovu získává svou moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat