22. dubna 2011

Nové knihy ze dne 22.4.2011

Dnes mi přišlo 6 objednaných knih a také jsem byla nakupovat a prostě jsem tam nemohla nechat Odstíny života a Nádherné bytosti, takže už mi zdobí poličku i ty :)..
Na druhé straně - Claudia Gray
Poslední oběť - Richelle Mead
Nalezený milenec - J. R. Ward
Nádherné bytosti - Kami Garcia, Margaret Stohl
Odstíny života - Lusy Adams
Síla vzdoru - Suzanne Collins
Nenasytná - Meg Cabot
Smečka - Andrea Cremer

Pozn: škrtnuté = přečtené

7 komentářů:

  1. Panejo, OŽ ti vážně závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny života som síce čítala, ale neviem sa dočkať toho, ako ich budem mať v poličke... bohužiaľ teraz to nejde :/ Plánujem to na jún :D (spolu s Vampire Academy celou... ach, moja polička opäť zavzdychá a taktiež peňaženka) A ešte nenásytnú :D A som zvedavá, čo povieš na Hunger Games 3 - dokonalosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. OŽ si chystám objednat k narozeninám od babičky a teda Hunger games ti docela závidím! :) Si budu muset počkat na e-book zhruba do října, protože si nechci kupovat jen 3. díl... :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti závidám OŽ a Nalezený Milenec. Jinak Hunger Games mám pořád odložené v knikupectví a šedtřím na něj penízky a už se nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím Nenasytnou, ta mi tady všude na netu už hodně dlouho dráždí oko :D

    OdpovědětVymazat
  6. Holka, kde na to bereš?:D
    Nenasytnou bych chtěla a OŽ se chystám koupit - mimochodem, sehnalas je normálně v Praze?

    P.S. Pěkný nový vzhled;)

    OdpovědětVymazat