25. srpna 2011

Monster High

Autor: Lisi Harrison
Originální název: Monster High
Série: Monster High
Díl: první
Nakladatel: CooBoo
Rok vydání: 2011
Počet stran: 248
Vazba: pevná

SOV, neboli Sabotéři obvyklých vlastnosti (či chcete-li monstra a příšery) se snaží zapadnout a být nenápadní. Maskování je tak dokonalé, že možná ani netušíte, kdo s vámi vlastně chodí do třídy...
Na Salemské střední se to ale brzy změní a město už nikdy nebude, jaké bývalo. Způsobí to teprve před patnácti dny „vyrobená" Frankie Steinová. Co se stalo?

Monster High je zbrusu nová série o střední škole, lásce a odlišnostech, říznutá trochu hororovým motivem. 

4 komentáře:

  1. No nevím, nevím jestli tohle budu číst. Nějak mě to zatím neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. tak je to určené asi spíš mladším čtenářkám, ale pro odreagování proč ne, navíc mi ty panenky přijdou docela vtipné, škoda že nemám ve svém okolí nějakou desetiletou dívenku, které bych je pořídila, lepší než barbíny :) a ty jejich stránky jsou docela vychytaný, takže když už člověk neví, coby, tak udělat si příšerácký průkaz je docela sranda, jak o tom tehdy psala Teresinha http://mundo-da-teresinha.blogspot.com/2011/06/monster-high.html

    OdpovědětVymazat
  3. taky máš ty sypké minerální oční stíny? já je zbožňuju, jsou tak krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám jen takový menší problém s aplikací stínů štětečky, ty pigmenty mi popadají všude kolem, pod oči a pak tam mám barevné tmavé stíny, i když to setřu, nevím, co stím, aby se to tak neprášilo při té aplikaci na víčka .. nevíš, co s tím? setkala ses s tím? děje se to i u normálních stínů někdy, i když je na náším aplikátorem. tohle mě dost štve.

    OdpovědětVymazat