6. srpna 2012

Aprilynne Pike - Iluze


Křídla 3
Po avalonských novoročních oslavách požádá naštvaná Laurel Tamaniho, aby zmizel z jejího života.
Tajuplná lovkyně trollů Klea sice zbavila Laurel zákeřného Barnese, ale nebezpečí stále není zažehnáno. A ještě ke všemu nikdo neví, kdo Klea ve skutečnosti vlastně je a zda je jí možné věřit.
Na začátku nového školního roku Klea poprosí Laurel, aby dohlédla na Yuki, kterou údajně zachránila z rukou trollů v Japonsku. Jakou roli vlastně Yuki hraje? Laurel je nedůvěřivá. Zdá se, že se bez Tamaniho pomoci neobejde.

Vyjde tento měsíc u nakl. Fortuna Libri

4 komentáře:

  1. Jé, tak tahle obálka se mi nelíbí už vůbec - jde to díl od dílu dolů. :D
    Ale zase, docela poetický název a Japonka... No, nevypadá to zas tak tragicky, ale pro mě to určitě tragické bude, protože se mi tahle série prostě nelíbí, ani nevím, proč to čtu. :D I tak si to asi seženu, i když kupovat si ji nehodlám, stejně jako jsem si nekoupila ani Křídla, ani Kouzlení.
    A jestli tam zas bude Tamani, jdu spáchat sebevraždu, osobně ho naprosto nesnáším. :D

    O dvě minuty později: Hm, ale ta voda má něco do sebe... tahle obálka není tak špatná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D.. hej, jako já, když jsem tu obálku viděla poprvé, tak jsem na ní koukala jak puk.. ale teď se mi líbí.. je zvláštní :).. A co se týče čtení.. zatím jsem přečetla jen Křídla.. ale určitě to dočtu celé :)

      Vymazat
  2. Úžasný, první dva díly se mi dost líbiliy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně zase Laurel asi zabiju, když neskončí s Tamanim!! Bo vyhlídka úžasného a super hodného kluka (ještě k tomu s jmnem David!!) mi prostě není po chuti.
    Jinak k obálce... Kdyby bylo jinak zvolené písmo s jinou velikostí a v jiném místě.. Možná by nebypadala tak špatně, jako tahle... Oh.. Zlatý originál :D

    OdpovědětVymazat